Nejprve ověříme, že klient má správně nastavený analytický nástroj, popřípadě pomůžeme nastavit Google Analytics a další běžně používané systémy webové analytiky. Z hlediska webové analytiky se nikdy nedíváme jen na Clickstream data (zjednodušeně kliky), ale snažíme se vždy uvažovat v širším kontextu i za pomocí dalších zdrojů informací, jakými jsou zpětná vazba uživatelů, experimentování a testování, competitive intelligence, vícerozměrová analýza dat a samozřejmě vlastní poznatky nabité pozorováním. Zformulujeme doporučení, jak upravit web nebo jak jej marketingově doladit, aby rozhodnutí byla podložena čísly, nikoli dojmy. Cílem naší práce je vždy zjistit, jaké řešení bude lépe generovat více konverzí.

  • Chcete dobře měřit svůj web, znát jeho výkon a identifikovat příležitosti? Pošlete nám nezávaznou poptávku

Audit

Na trhu je řada nástrojů pro sběr dat, které přinášejí mnoho výhod i nevýhod. Za všechny lze uvést nástroje, jako jsou Adobe Digital Marketing Suite, WebTrends a Google Analytics. Poslední jmenovaný je ve své neplacené verzi zřejmě nejznámějším a nejoblíbenějším nástrojem, který nabízí poměrně slušné možnosti sběru dat a generování nejrůznějších přehledů a reportů. Proto se především na něj zaměřujeme i my. Náš audit klientovi prozradí, zda je nástroj Google Analytics správně nastaven a identifikuje příležitosti pro vylepšení měření, které přinesou užitečnější data, nebo generuje doporučení k nastavení přehledů a reportů výrazně zvýšujících informační přínos pro marketingové i obchodní oddělení.

Nastavení Google Analytics

Na základě auditu a zjištěných nedostatků nebo příležitostí detailně nastavíme Google Analytics tak, aby bylo možné měřit všechny konverze včetně transakcí, hodnot objednávek a identifikací samotných produktů. Dáme doporučení pro sledování kampaní. Nastavíme sledování událostí, které se používá například pro měření odkazů v menu hlavní navigace. Nastavíme měření chybových stránek, aby nám už žádná chyba neutekla a web bezproblémově fungoval. Přizpůsobíme měření lokálním podmínkám českého trhu a dáme doporučení, co ve výsledcích měření sledovat - nastavíme personalisované přehledy a posílání reportů s kriticky důležitými hodnotami.

Co dostanete

Základním výstupem je písemný dokument a konzultace. V rámci písemného dokumentu vám sdělíme:

  • Zjištěné nedostatky seřazené dle důležitosti.
  • Doporučení pro nová měření.
  • Získáte návod na vyhodnocování reklamních kampaní.
  • Zjsitíte, jak měřit další cíle — přihlášení k newsletteru, doporučení - like, stažení souboru, nebo zobrazení konkrétní stránky či shlédnutí videa.
  • Naučíte se sledovat návštěvnost webu — její trendy a zdroje, odkud na web návštěvníci přichází.
  • Naučíte se vyhodnocovat efektivitu vložených prostředků — do SEO, PPC reklamy, a dalších kanálů.
  • K naší analýze získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů.

Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.

Chcete efektivně měřit web?

Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.

Nezávazná poptávka