Nejprve ověříme, že klient má správně nastavený analytický nástroj, popřípadě pomůžeme nastavit Google Analytics a další běžně používané systémy webové analytiky. Z hlediska webové analytiky se nikdy nedíváme jen na Clickstream data (zjednodušeně kliky), ale snažíme se vždy uvažovat v širším kontextu i za pomocí dalších zdrojů informací, jakými jsou zpětná vazba uživatelů, experimentování a testování, competitive intelligence, vícerozměrová analýza dat a samozřejmě vlastní poznatky nabité pozorováním. Zformulujeme doporučení, jak upravit web nebo jak jej marketingově doladit, aby rozhodnutí byla podložena čísly, nikoli dojmy. Cílem naší práce je vždy zjistit, jaké řešení bude lépe generovat více konverzí.
- Chcete dobře měřit svůj web, znát jeho výkon a identifikovat příležitosti? Pošlete nám nezávaznou poptávku
Co dostanete
Základním výstupem je písemný dokument a konzultace. V rámci písemného dokumentu vám sdělíme:
- Zjištěné nedostatky seřazené dle důležitosti.
- Doporučení pro nová měření.
- Získáte návod na vyhodnocování reklamních kampaní.
- Zjsitíte, jak měřit další cíle — přihlášení k newsletteru, doporučení - like, stažení souboru, nebo zobrazení konkrétní stránky či shlédnutí videa.
- Naučíte se sledovat návštěvnost webu — její trendy a zdroje, odkud na web návštěvníci přichází.
- Naučíte se vyhodnocovat efektivitu vložených prostředků — do SEO, PPC reklamy, a dalších kanálů.
- K naší analýze získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů.
Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.
Chcete efektivně měřit web?
Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.
Nezávazná poptávka