V roce 2014 jsme realizovali redesign webu a pomáhali s nastartováním marketingu s orientací na nové technologie, trendy a postupy. CK Vítkovice Tours získala titul nejlepší CK roku 2014. V průběhu spolupráce jsme intenzivně pracovali na vývoji původního i nového webu a marketingových nástrojích, aby bylo možné zlepšit obchodní výsledek firmy už v roce, kdy probíhal vývoj nového webu. Práce na původním webu pro nás měla spoustu nových poznatků v oblasti sběru klíčových dat, které jsme uplatnili při práci na webu novém a tvorbě online strategie pro CKVT. Webové stránky klienta www.ckvt.cz
Model nového webu
Náhled typové stránky z modelu, který byl před grafickým zpracováním testován na skutečných uživatelých je možné vidět níže
Struktura nového webu
Struktura webu a popis základních vazeb a fungování webu včetně popisu logiky a fungování elementárních SEO atributů provádímne na principu myšlenkových map, které pro zjednodušení níže zobrazujeme formou organigramu.
Vývoj na původním webu
Ukázka vývoje na původním webu. Příklad za všechny je změna v hlavičce, která přinesla výrazné zlepšení a výtěžnost zelené linky.
Vyjádření klienta
Martin Lehocký, CEO
S Creative Digital spolupracujeme v oblasti vývoje webu a marketingu více než rok. Za tuto dobu jsme si ověřili, že CD je pro nás profesionálním partnerem. Neváhejte ani chvíli!
Největší a nejznámější česká cestovní kancelář zaměřená na pobyty po celém světě. S ČEDOKEM ročně vycestuje více než stovka tisíc klientů. Jsme hrdí, že jsme se mohli podílet a přispět svojí troškou na procesu vývoje nového webu a marketingové strategie pro rok 2015. Web je možné si prohlédnout na adrese www.cedok.cz
Náhled modelu webu
Pro ČEDOK jsme se snažili jít maximálně inovativní cestou, aby se značku podařilo dostat i v online na výsluní, kam patří, a kde ji dlouhodobě vnímáme. Uplatnili jsme zde především zkušenosti z návrhů webů pro společnost Invia.cz
Náhled detailu zájezdu z modelu webu
Detail zájezdu je místem, kde se rozhoduje o konverzi. Naším cílem bylo posbírat všechny podněty, které lze a uspořádat prvky na této stránce webu tak, aby uživatel dostal okamžitě to, co ho nejvíce zajímá a kde víme, že je možné pozitivně působit. Aby uživatel nakoupil zájezd za desítky tisíc, musí se do zájezdu zamilovat, musí důvěřovat a mít dostatek informací.
Náhled struktury webu
Náhled informační architektury webu z pohledu klasické myšlenkové mapy. Tímto krokem vždy začínáme vyvíjet. Je to krok, který následuje po všech analytických výstupech a dává první obrázek o tom, jak by měl web vypadat a fungovat.
Síť pražských 7 restaurací pod značkou Olive Food skýtá širokou nabídku od kantýn přes oblíbený noodle bar až po luxusní gastronomické zážitky v restaruace Danubio v Karlíně. Velmi nás těší, že jsme mohli být u toho, když se Olive narodilo a my měli příležitost přispět svoji troškou do marketingového receptu, který funguje. Web projektu www.olivefood.cz
Co takhle nabídnout to důležité dřív, než přijde uživatel na web?
VYJÁDŘENÍ KLIENTA
Milan Turek, CEONa základě pozitivních referencí z předchozích let jsme se rozhodli opět spolupracovat s Creative Digital s.r.o. na dalším rozvoji webu a marketingu. Oceňujeme nejen profesionalitu, ale také hmatatelné výsledky a doporučení nad rámec sjednané spolupráce. Nelze, než dát palec nahoru!
Masivní komunikační kampaň ERA účet s mobilem jejímž hromosvodem byl web - microsite, kde se odehrávaly všechny akce vyžadované po uživatelích v rámci akvizičního procesu pod dobu dvou měsíců. V rámci kampaně bylo naší starostí vymyslet nápad, proces, strategii, web a ten i následně vyrobit.
Na webu měříme vše, co dává smysl
Měřit clickstream data, analyzovat a vyhodnocovat je pro nás základem. Jak může vypadat seznam požadavků na měření ve formě dokumentu, kde definujeme developerovi co a jak chceme měřit je vidět na obrázku. Všechna tato měření definujeme, protože nám to dává smysl a očekáváme z naměřených dat přínos v tom, že nám pomohou zkorigovat náš původní úmysl nebo zformulovat nové hypotézy, jak projekt kontinuálně zlepšovat. V průběhu projektu jsme především díky naměřeným hodnotám a analytickému výstupu získali 270 % zlepšení efektivity - růstu konverze do požadované akce.
Ukázka zadání developerovi
Díky takto nastavenému měření jsme schopni měřit každé kliknutí na příslušené video. Dalším rozšířením i skutečnosti jako délku přehrátí, dokončená shlednutí, nebo dkonoce relativní vliv na míru konverze webu.
Řešení, které jsme nepoužili
Součástí naší práce je také na základě okolností činit rozhodnutí, která některým nápadů neumožní vůbec jít do release - být vypuštěny na web. Níže ukázka řešení hlavní stránky, která se v projektu nepoužila.
Jsme hrdí na to, že jsme byli u zrodu unikántího saunovacího konceptu v obchodních centrech. První úspěšný rok konceptu saunovacího centra v Praze rozhodl o tom, že už v tomto a dalších letech přibudou další centra pro milovníky saunování. Webové stránky klienta www.saunia.cz
Náhled modelu webu
U každého projektu, kde stavíme nový web, nebo původní vylepšujeme, postupujeme vždy na základě poznatků z uživatelských testování, analytických dat a výzkumů.
Z výzkumu
Před tím, než jsme se pustili do specifického webu Saunie, chtěli jsme především poznat cílovou skupinu a její charakteristiky. Součástí metodického postupu našeho poznání byl i online dotazník, který nám pomohl získat představu o tom, jak na webu komunikovat - odbourat obavy, povzbudit očekávání, dodat všechny nezbytné informace populární formou ke všem typům saun, které běžný člověk vůbec nemusí znát.
VYJÁDŘENÍ KLIENTA
Jan Holeček, Marketing directorV Creative Digital jsou odborníci na komunikaci a ví, jak využít web, aby vám přivedl zákazníky Jednoznačně doporučuji!