Efektivní email marketing zajistí cílené oslovení stávajicích zákazníků ve správný čas se správnou nabídkou, konkurenční výhodou a hlavně dříve, než vaše zákazníky osloví konkurence. Profesionálně vedený emailing vytváří s návštěvníky vašeho webu kontinuální vztah, generuje vysokou návštěvnost vašeho webu a hlavně - je velmi dobře měřitelný!


Analýza výchozího bodu

V první řadě vše kvalifikovaně zhodnotíme. Zjistíme, jaká je stávající situace vašeho emailingu a identifikujeme příležitosti, abychom navrhli maximálně efektivní řešení.

Cílení

Vypracujeme strategický plán, v němž stanovíme, jaký bude obecný postup, co budeme zasílat a kde a jak budeme legálně získávat e-mailové adresy (zohledníme segmentaci a automatizaci procesů). Společně s vámi definujeme vhodné segmenty až na úroveň microsegmentů a person. Vypracujeme jasný plán a postupy, kde definujeme, jaké newslettery s jakým obsahem budeme kdy komu zasílat a jak budou vypadat cílové stránky (landing pages, na které se uživatel z newsletteru proklikne). Vytvoříme plán strategické a taktické komunikace.

Navrhneme design

Na základě našich ověřených postupů a know how, potřeb klienta a průzkumu očekávání uživatelů cílových skupin vytvoříme grafický návrh emailů pro dnes nejpoužívanější technologii HTML 5. Zároveň zajistíme technicky správné provedení newsletteru (kompatibilita s nejpoužívanějšími emailovými klienty, responsivní design, zahrnutí slevových kupónů/kódů akcí, UTM parametry apod.). Pro každý emailing vytvoříme a optimalizujeme landing pages.

Měření a vyhodnocení

Vytvoříme zadání pro měření jedntolivých odkazů v emailingu. Jejich identifikaci na webu. Poradíme s interpretací výsledků měření a průběžně dáváme doporučení k zlepšení jednotlivých emailových kampaní či samotného webu.

Realizace a rozesílka

Součástí služeb je i možnost využití našich technologií a know how pro samotné vytvoření šablon, práce s daty a rozeslání dle předem domluveného plánu a podmínek.

Co dostanete

Výstupem je písemný dokument o rozsahu cca 10 stran, ve kterém naleznete:

  • Analýzu toho, jaké má váš emailový marketing slabé stránky (cílení, obsah, grafika, soulad se zákony, periodicita, ….), a vysvětlení jejich důsledků.
  • Získáte konkrétní doporučení, jak vše zlepšit na vyšší úroveň.
  • Sdělíme vám priority nedostatků dle jejich závažnosti.
  • Pomůžeme vám s identifikací segmentů cílových skupin emailové komunikace.
  • Získáte návrhy designu a jasná doporučení pro strategii emailového marketingu.
  • K naší analýze získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů - zjištění a doporučení pro další postup.

Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.

Chcete efektivní emailový marketing?

Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.

Nezávazná poptávka