V procesu mediálního plánování je nezbytné především zodpovědět otázky: jak velké množství publika jsme schopni oslovit? Jaká média pro reklamu použijeme? Kdy a jak často inzerovat? A v neposlední řadě, jak mnoho peněz investovat do jednotlivých médií? Otázky týkajicí se cílových skupin, budgetu a dalších důležitých parametrů jsou fomulovány prostřednictvím dalších dokumentů, jako jsou obchodní, marketingový a komunikační plán.
- Chcete media planning od nás? Pošlete nám nezávaznou poptávku
Co dostanete
Základním výstupem je písemný dokument o rozsahu několika stran, ve kterém naleznete:
- Podrobný média plán jednotlivých médií. Sestavujeme médiaplán pro každé jednotlivé médium tak, aby vše bylo maximálně přehledné a modulovatelné.
- Popis dojednaných podmínek s jednotlivými médii a naše doporučení k dalšímu postupu.
- Doporučený marketingový plán kampaně.
- K naší analýze získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů.
Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.
Chcete media planning?
Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.
Nezávazná poptávka