Facebook i další sociální sítě umíme. Vzhledem ke specifikům této disciplíny jsme vám připraveni dodat potřebná školení nebo řídit odpovědné zaměstnance a jiné dodavatele dle individuální domluvy. Správné a dobře spravované profily na sociálních sítích také zvyšují pozice vašich stránek ve vyhledávačích. Google i Seznam vidí, že máte-li tisíce fanoušků na sociálních sítích, pravidelně publikujete zajímavý obsah a vaši fanoušci na něj reagují, jste firma, která má potenciál.


Analýza a strategie

Brief – analýza - strategie. Postup, který nám umožňuje připravit pro vás to správné „střelivo“, kterým zasáhnete zákazníka. Strategie vzniká jako soubor doporučení pro marketingový komunikační mix na základě metodiky SMART. Výsledkem je marketingový plán komunikace na sociálních sítích. Zahrnuje i disciplíny jako engagement marketing, evangelist marketing, blogging a další.

Komunikační mix

Na základě analýzy, poznání potřeb zadavatele a volby strategie formulujeme doporučení na vhodné komunikační kanály - jednotlivé sociální sítě a komunikační prostředky v nich. Cílem je přímé zvýšení tržeb (ano, jde to i přes FB), brandbuilding a brand awareness, retence, crowdsourcing i helpdesk, kdy vám FB či jiné sociální sítě pomáhají přímo reagovat na podněty a dotazy od zákazníků. Od pravěku marketingu platí, že zákazníci potřebují popostrčit k nákupu, sociální sítě to umí... když je umíte vy.

Harmonogram a podklady

Naplánujeme a popíšeme konkrétní kroky, které povedou k nastartování a zefektivnění vaší komunikace na sociálních sítích. Navrhneme řešení, styl komunikace, témata, redakční plán a vše další, co je třeba k úspěšné komunikaci na sociálních sítích. Ty jsou něco jako noviny, kam se lidé chodí bavit a dozvědět se něco nového. My jim dáme čtení, zábavu i motivaci, proč vás následovat. Součástí podkladů jsou také návrhy na úpravu kanálů a integraci sociálních sítí do webu, aplikací a dalších kanálů.

Zaškolení personálu

Odpovědní zaměstnanci klienta dostanou školení k odsouhlasené komunikační strategii na sociálních sítích. Naučíme je komunikovat novým stylem.

Spuštění a kontrola

V průběhu spolupráce s klientem sledujeme a vyhodnocujeme, jak dobře se mu v komunikaci na sociálních sítích vede. Případně vedeme komunikaci za něj. A trvale se snažíme, aby traffic na jejich FB stránkách či jiných sociálních sítích stále rostl.

Co dostanete

Základním výstupem je písemný dokument o rozsahu cca 10 - 15 stran, ve kterém naleznete:

  • Social Network Twist
  • Marketingový plán
  • Komunikační mix
  • Harmonogram a další podklady
  • K naší práci získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů a doporučení.

Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.

Chcete analýzu SEO?

Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.

Nezávazná poptávka