V dnešní digitální době, kdy internet představuje další rozměr reality - virtuální realitu, bylo potřeba se přizpůsobit i v komunikaci. Klasický komunikační mix dnešní době už tolik nevyhovuje a oběma rozměrům je tedy potřeba jej rozšířit o digitální ekvivalent se všemi specifiky, které tomu náleží. Oproti klasickému komunikačnímu mixu se ten internetový liší především nahrazením kanálu osobního prodeje, kanálem webové stránky a dále pak zcela odlišnými nástroji komunikace. Naší prací je vybrat ty kanály a nástroje, které budou dávat smysl vzhledem k efektivnímu poměru budgetu klietna a jeho očekávání. A následně v procesu správy a optimalizace zlepšovat celkový obraz komunikace.
- Chcete precizně nastavit komunikační mix? Pošlete nám nezávaznou poptávku
Co dostanete
Dokument s definicí komunikačního mixu a doporučení pro jeho využití, cca 15 stran, který vám pomůže:
- Najít nová hlediska, nápady a inspiraci, jak zlepšit marketingovou komunikaci.
- Novou vizi do marketingové komunikace.
- Situační analýzu.
- Zjistíte slabé a silné stránky a správné postupy.
- Přesně určit v jakém pořadí se pustit do komunikace.
- Seřadit důležitost jednotlivých naplánovaných kroků či význam jednotlivých kanálů.
- Získat jistotu, že jdete správným směrem.
- Získat nezávislý pohled někoho "zvenku".
- Efektivní využítí vášeho stávajícího marketingového rozpočtu.
- Uvidítě marketingovou komunikaci v jiných souvislostech, než jste zvyklí.
- K naší práci získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů.
Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.
Chcete nastavit komunikační mix?
Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.
Nezávazná poptávka