V rámci Real-Time-Biddingu nakupujeme konkrétní publikum dle předem stanovených definic a strategie. Nákup funguje a probíhá na principu aukce v reálném čase. Základem je marketingový plán kampaně, kde spolu s vámi vytvoříme segmenty cílení např. remarketingové, nebo dle zájmů a definujeme optimální strategii biddu na konkrétní publikum. V průběhu trvání kampaně strategii korigujeme – optimalizujeme na základě naměřených skutečností nebo vašich požadavků. RTB umí hodně za málo, pokud se mu věnujte tak, jak je třeba.
- Chcete mít vysokou kontrolu nad display reklamou? Pošlete nám nezávaznou poptávku a získejte z RTB maximum.
Co dostanete
Základním výstupem je písemný dokument o rozsahu cca 10 stran, ve kterém naleznete:
- Marketingový plán kampaně.
- Identifikace KPI – definice klíčových ukazatelů výkonnosti.
- Identifikace a segmentace cílových skupin.
- Formou příloh jednotlivé návrhy media plánů.
- získáte modelové návrhy designu a finální kreativy reklam.
- K naší práci získáte osobní schůzku vč. konzultace a prezentace závěrů - představení jednotlivých media plánů, vyjednaných podmínek a slovní doporučení
Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.
Chcete RTB reklamu?
Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.
Nezávazná poptávka