Facebook Ads jsou relativně krátké inzeráty, které se uživatelům Facebooku zobrazují v pravém postranním sloupci na stránkách pojících se s uživatelovým FB účtem. Lze je přesně cílit na: Sociodemografické údaje: věk, místo bydliště, zájmy, rodinný status, pohlaví, dosažené vzdělání. Fanoušky vaší stránky a přátele vašich fanoušků, ale i na fanoušky vaší konkurence. Zákazníky z vaší databáze. Remarketingem (retargetingem) na lidi, kteří navštívili váš web. Specialitou je dynamický retargeting, kterým automatizovaně zobrazujeme návštěvníkům vašeho webu reklamu přesně na ty produkty/služby, které si u vás prohlíželi. Pozor na mýty: Facebook dnes už není rozhodně záležitostí jen mladých! Z našich zkušeností vyplývá, že nejsilnější komunity zde vytvářejí zkušenější ročníky, proto neváháme doporučit reklamu na Facebook Ads i například pro věkový segment 55+.


Analýza a strategie

V první řadě analyzujeme podmínky na straně klienta a definujeme požadavky z hlediska komunikovaného sdělení, očekávaného přínosu, požadavků na cílové skupiny, požadavků na dobu trvání a samozřejmě budgetová omezení a další parametry. Strategie vzniká jako soubor doporučení pro marketingový komunikační mix na základě metodiky SMART. Výsledkem je marketingový plán komunikace na sociálních sítích. Pravidlem číslo jedna je pro nás vždy návratnost vašich investic. ROI musí být kladná. To je základní metrika, kterou používáme u všech našich služeb.

Harmonogram a podklady

Řekneme si, jak a kdy stanovených cílů dosáhnout. Naplánujeme a popíšeme konkrétní kroky, které povedou k nastartování a zefektivnění vaší komunikace na Facebooku formou placené inzerce Facebook Ads. Pro dosažení nejlepších výsledků a výkonů propojujeme Facebook s reklamními systémy třetích stran, jako jsou AdRoll, Perfect Audience, AdForm a další. Součástí podkladů jsou také návrhy kreativity - napíšeme účinné texty, navrhneme vhodné vizuály a cílové stránky kampaně na webu.

Nastavíme měření kampaní

A poradíme vám s jeho implementací na web.

Průběžný monitoring a optimalizace

Na bázi pravidelných výkazů výsledků s klientem konzultujeme vývoj kampaní a navrhujeme opatření.

Vyhodnocení

U všech kampaní po jejich skončení provádíme finální osobní prezentace s interpretací výsledků a dáváme doporučení pro další postup.

Co dostanete

Dokument obsahující analýzu a strategii v rozsahu cca 10 – 15 stran.

  • Průběžné vyhodnocování PPC kampaní – navrhujeme další postup a vysvětlujeme, proč se kampaně chovají tak, jak se chovají. Pracujeme na jejich vývoji a trvale stoupající účinnosti.
  • Majitelem účtu je vždy klient, který k němu má plný přístup. Účet zústává ve vlastnictví klienta i v případě ukončení spolupráce s Creative Digital s.r.o.
  • V rámci spolupráce získáte pravidelné osobní prezentace výsledků námi spravovaných kampaní a doporučení pro jejich zlepšování a inovace webu.

Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.

Chcete reklamu na Facebooku?

Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.

Nezávazná poptávka