Sebemenší negativní zkušenost uživatele má vliv na jeho budoucí rozhodování. Ideální způsob, jak trvale zvyšovat uživatelský prožitek z webu, je cílení na potřeby a schopnosti uživatele, a to v pravidelně se opakujících intervalech (iteracích). V tomto cyklu hraje uživatel svojí roli ve všech jeho fázích. My v naší práci vždy hledáme řešení přinášející kompromis mezi potřebami a cíli firmy a mezi potřebami a schopnostmi uživatelů. Cílem je obchodně úspěšný web, cílem je spokojený uživatel, věrný zákazník.
- Chcete použitelný web, který prodává? Pošlete nám nezávaznou poptávku
Co dostanete
Závěrečná zpráva, cca 15 - 35 stran, dle požadavků v rámci zadání. Dokument obsahuje analýzy, souhrn zjištěných skutečností a doporučení:
- Audit přístupnosti.
- Výstupy z uživatelského testování - zjištěné nedostatky a naše doporučení.
- Analýza návštěvnosti.
- Dozvíte se jak se uživatelé na webu chovají. Odpovídá to vašim představám?
- Dozvíte se proč objednávku dokončí jen několik procent lidí, přesto, že si na webu produkt vybrali.
- Analýza použitelnosti.
Konkrétní nabídku služeb připravíme na základě vašich individuálních požadavků.
Chcete analýzu vašeho webu?
Stačí poslat nezávaznou poptávku a my vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů.
Nezávazná poptávka